, , , ,

نام کتاب : پس از تو

72,00

+ Free Shipping

کتاب «پس از تو»، نوشته‌ی ونسا مولیگان و با زیرعنوانِ کتابی برای خودیاری و تولدی دوباره پس از جدایی، به همت نشر شمعدونی به چاپ رسیده است. احتمالاً داستان‌های ترسناکی در مورد زندگی افراد پس از جدایی یا خارج ‌شدن از یک رابطه‌ی عاطفی شنیده‌اید و اینکه آن‌ها پس از جدایی عاطفی هرگز بهبود نیافته‌اند. درواقع دلیل تجربه‌ی بد آن‌ها این است که به خودشان اجازه بهبود و التیام نداده‌اند.

مهم نیست که در این لحظه چقدر ناراحت، عصبانی یا آسیب‌دیده هستید. شما بهترین دوست و منتقد خود هستید و باید مطمئن شوید که قبل از اینکه به مراقبت از هرکسی بپردازید، مراقب خود باشید. اگر این کار را نکنید، تنها به خود کم‌لطفی کرده‌اید. فرصت‌ها در این دنیا بی‌شمارند و حالا وقت آن است که به آنچه می‌خواهید برسید. وقت آن رسیده که دوباره کنترل زندگی، افکار و احساسات خود را در دست گیرید.

این کتاب در سی روز به شما کمک می‌کند تا پس از خارج شدن از یک رابطه عاطفی خود را بازیابید.

انتخاب این کتاب و تصمیم به خواندنِ آن سبب می‌شود تا سفر التیام‌بخش خود را شروع کنید. این کتاب به شما چشم‌اندازی کامل از مسیر درمان و بهبودی ارائه می‌دهد. هر فرآیندی بدون استثنا همیشه زمان‌بر است و هرگز نمی‌توانید راه‌حلی سریع برای آن بیابید. درواقع، شما باید زمان را دوست خود بدانید و نه یک دشمن. تصور کنید به خود می‌گویید که باید ۲۰ کیلوگرم وزن کم کنید. آیا گمان می‌برید که می‌توان این ۲۰ کیلوگرم را بدون هیچ تغییری در برنامه زندگی خود از دست بدهید؟ یعنی یک روز از خواب بیدار شوید و ببینید معجزه‌وار ۲۰ کیلوگرم لاغرتر شده‌اید؟ پاسخ شما قطعاً «نه» است. مطمئنم که همه دوست دارند چیزی شبیه قرص جادویی داشته باشند یا بتوانند با زدن فقط یک بشکن به نتیجه‌ی دلخواهشان برسند. البته که زندگی هرگز چنین پیش نمی‌رود و هیچ راه میانبری برای رسیدن به چیزهای ارزشمند وجود ندارد. در مواجهه با درد جدایی نیز دوره‌ی درمان و التیام زمان‌بر خواهد بود و این هم مثل هر مشکل دیگری مراحل خاص خودش را دارد. همان‌طور که اگر می‌خواهید ۲۰ کیلوگرم لاغرتر شوید باید مسئولیت نظم رژیم غذایی و تمرین ورزشی را به عهده بگیرید.

در این راه ممکن است روزهایی بهتر از قبل داشته باشید. اگر هدف نهایی‌تان ثابت بماند و از مقصد خود منحرف نشوید، همه‌چیز به روال طبیعی‌اش اتفاق می‌افتد. البته همه‌ی این‌ها بخشی از فرآیندی زمان‌بر است. در پایان این کتاب، می‌بینید که روزهای خوب و بد زیادی را پشت سر گذاشته‌اید. به‌هیچ‌وجه قرار نیست که قرصی جادویی به شما داده شود تا بتوانید از موقعیت‌های دردناک گذر کنید. در این کتاب، نه فقط برای موقعیت کنونی، بلکه برای موقعیت‌ها و مسائل آینده نیز تمرین‌های مفید و فرآیندهای درمانی ارائه می‌شود. به همین دلیل هم خواندن این کتاب بسیار سودمند خواهد بود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نام کتاب : پس از تو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید